Nadi Chintaku Terus Berdenyut

Nadi Chintaku Terus Berdenyut
#NadiChintaku

Sunday, October 30, 2011

Mesyuarat JKTU Peringkat Kebangsaan, Kota Kinabalu

salam semua my fren...nadi chinta hari nie akan terbang ke negeri di bawah bayu..ada mesyuarat JKTU peringkat kebangsaan...alhamdulilah penerbangan nadi chinta berjalan lancar tanpa gangguan cuaca buruk..:) pkl 1200 tghari penerbangan MH @ 2612 selamat mendarat di KKIA(Kota Kinabalu International Airport).

semua ahli mesyuarat di jemput dengan menaiki bas..mmg terbaik urus setia dari SUK Sabah...semua ahli mesyuarat menginap di Promenade Hotel, Kota Kinabalu.

pastue semua ahli mesyuarat di bawa lawatan ke pulau manukan, sabah...mmg terbaik..cantik sangat permandangan pulau manukan...nasin baik nadi chinta tak bawa swimming trunk kalau x dh lama nadi chinta snorkling...hehehehe

selesai melawat pulau manukan..nadi chinta dan rakan lain dari kementeriaan pertanian. MITI, dan SUK Melaka jalan2 di sekitar bandar sabah...melawat pasar filipino..n makan seafood..mmg terbaik.

so malam nie agak santai namun esok bermulalah mesyuarat JKTU peringkat kebangsaan..semoga semuanya berjalan dengan lancar..insyallah.

Nadi Chinta Menakluki Kota Kinabalu

No comments:

Post a Comment

Nadi FikiranKU

  • Anjung Seri
  • Impiana
  • Maskulin