Nadi Chintaku Terus Berdenyut

Nadi Chintaku Terus Berdenyut
#NadiChintaku

Friday, August 5, 2011

Kewujudan Nadi Chinta

aku mulakan dengan sejarah hidupku.aku dilahirkan pada 13 Oktober 1981 di Hospital Besar Seremban tepat jam 6.02 pagi..Ayahku bernama Mohd Hussain bin Mohd Nor manakala ibuku bernama Rosina binti Awee.aku dibesarkan dengan penuh kasih sayang. Bapaku bekerja di Tenaga Nasional Berhad(dulu Lembaga Letrik Negara), ibuku pula di Sek.Men. Teknik Ampangan...aku mula mendapat pendidikan awal di Sek. Ren. Sri Kelana, Seremban manakala Sekolah Menengah di Sek.Men. Dato' Sheikh Ahmad..alhamdulilah aku mendapat Gred 1 dalam SPM dan kedua ibu bapaku amat2 bangga ngan diriku..aku mendapat seorang adik pada 21 September 1990 iaitu Mohd Faizal bin Mohd Nor...aku terlalu sayangkan hanya satu adikkku.ok nantikan pengalaman dan kenangan aku ketika menuntut di Institusi Pengajian Tinggi untuk peringkat diploma dan ijazah sarjana muda....

1 comment:

Nadi FikiranKU

  • Anjung Seri
  • Impiana
  • Maskulin