Nadi Chintaku Terus Berdenyut

Nadi Chintaku Terus Berdenyut
#NadiChintaku

Saturday, August 6, 2011

Panggilan Illahi 1431H

Alhamdulilah setelah kami sekeluarga menunaikan umrah di tanah suci pada bulan Mac 2009. aku dan bonda mendapat berita yang paling gembira iaitu kami diutuskan sepucuk surat daripada Tabung Haji untuk menunaikan Haji pada tahun 2009...aku terlalu bersyukur walaupun aku menggantikan tempat arwah abah namum demi memakbulkan doa bondaku aku nekad untuk menjadi mahram bondaku..banyak dugaan yang aku tempuhi sebelum menunaikan haji...pada september 2009 aku menamatkan zaman bujangku dan pada oktober 2009 aku dan bonda berangkat ke tanah suci dan terpaksa meninggalkan isteriku yang baru aku kahwini 1 bulan. namun pengorbanan ini adalah pengorbanan yang suci dan menjadi impian semua umat islam untuk menjadi tetamu Allah swt...Terima kasih Allah swt kerana sudi menerima aku dan bondaku sebagai tetamumu....Alhamdulilah

No comments:

Post a Comment

Nadi FikiranKU

  • Anjung Seri
  • Impiana
  • Maskulin