Nadi Chintaku Terus Berdenyut

Nadi Chintaku Terus Berdenyut
#NadiChintaku

Friday, August 5, 2011

Nadi Chinta di Menara Gading

aku ditawarkan melanjutkan pelajaran di Politeknik Shah Alam dalam jurusan Diploma Insurans....bermula tahun 1999 selepas SPM1998..banyak kenangan di Politeknik.rakan2 yang sama di saat susah senang..zali,dass,apit wan black, nik, uncle shen, mokhtar(besi), asri, din(panjang), nazri...korang memang best..tmpt2 yg dirindui...tapau makan tgahri(nasi bungkus) kat taman seri muda sek25..hehe rumah sewa sek25 banyak kenangan indah..roomate aku the only one dass..heheh rakan rempit aku ke kelas sape lai razali..hehehe 2002 kitaorg grade dengan jayanya...aku top 3 best student..pas tue aku ditawarkan melanjutkan pengajian ke peringkat ijazah sarjana muda pentadbiran perniagaan kepujian(insurans) di UiTM Shah Alam...5 my bestfren dari poly juga dapat tawaran..juriana, ayu, nik, dan murni...kami berlima sentiasa bersama disaat susah dan senang....sepanjang 3 tahun di UiTM aku menginap di Kolej Perindu..the only one kolej lelaki kat dalam kampus...kira grandlah....yg paling best aku terlibat dalam dikir barat sri perindu..bukan calang2 pasukan dikir barat..aku dgn seorg budak sabah yg join dikir ni..selebihnya kelatanese...pasukan dikir ini merangkul kejuaraan dikir barat seluruh ipta di usm,penang...kawan baik aku rusydan juga budak kelate...kami sebilik selama 2 tahun...kami dah mcm adik beradik n keluarga dia dah ku anggap mcm keluarga sendiri,,,,nantikan sambungnya nanti...

No comments:

Post a Comment

Nadi FikiranKU

  • Anjung Seri
  • Impiana
  • Maskulin